dålig uppdatering...

har varit väldig dålig uppdatering i veckan, för just nu är jag magsjuk och det är så otroligt jobbigt -.-
hatar det!
vad har ni gjort i veckan då? :D
jag har också varit allmänt trött på denna lilla hälsoveckan, tisdag onsdag och torsdag, TRÅKIGT!
usch, på torsdagen var det hemskt, då var vi på vidablick och det sööögg!
i alla fall, är det någon mera än jag som är skoltrött? :o
inte okej....
men jag har varit hemma hela dagen idag så ganska götttt, fast missar en hel del för jag är sjuk jätte ofta nu för tiden, inte bra asssåå.
men jag har också tittat på prison break från typ 6 till klockan halv 11, as mysigt, men har inte ont i magen så mycket nu, asså det är hemsk att ha ont i magen, vilja sova och yr samtidigt, då lägger jag mig bara på golvet och vill dö liksom !!!!
någon mera som känner likadant!?

BBJJUUUDDEER!


Kommentarer
Postat av: agnes :D

jag har haft satans ont i magen asså :O <33

krya gumman!:*

2010-12-04 @ 13:19:03
Postat av: jacobnir'

söööööööööööt bild asså ? :o <333

2010-12-07 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0