kallttt?!

usch vad det börjar bli kallt nu :o
det är ju hemskt ;(
aja, kylan måste ju komma någon gång, men aja, idag har jag varit i stan med tessaaannn :D
vi köpte blingbling till våran''iphonar'' :)
kul, och sist tog vi en macka på subbways :) mummsss....
vad har nu hittat på i kylan då? :D
är allt bra med er?

sen har jag varit stallet och skrittat ut i det kalla vädret med www.ponnyryttan.blogg.se , det var mysigt :D
och nu ska jag sätta mig framför datan med typ två sidors dataskrivning, uscch, men dock sista läxan för veckan :D
någon mera än jag som har haft massa läxor denna veckan eller kommer att få? :s

tänkte kanske ha en frågestund snart :)
vill ni det? :D
här får ni en liten bild :)

dock väldigt ful bild :p

Kommentarer
Postat av: jacobdenstoranir :p

sötsötsöt' (a)

<3

2010-11-20 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0