Nattan gästbloggar ;)

Tja brudar & boy's!
Sitter här hemma hos mig med Kina ;)
Vi gästbloggar på varandras bloggar :p
checka gärna min blogg :D www.nathalielundquist.blogg.se
I alla fall. Har haft en mysig kväll med en massa gottigottgott ;)
HAHA, jag är ju en gris som äter allt så en vacker dag kommer jag väl säkert att rulla ut genom dörren :s
Just nu kollar vi på film, ganska bra faktiskt men jag har redan sett den så jag vet ju vad som händer:p
Kina (elin) och jag har kännt varandra hela livet typ för er som inte vet :p
Vi blev typ bästisar i redan första klass, så man kan säga att jag vet allt om henne ^^
Kina du är en av mina bästa vänner och du betyder väldigt mkt för mig!
Vi kan prata om allt och alla och du kan verkligen säga om det är något man måste ändra på och det gillar jag att du gör.
Alla våra minnen är obeskrivliga och jag vet att dom blir bara mer och mer för varje gång vi är tillsammans (L)
Nu ska jag sluta skriva för du vill ju bara kolla hela tiden på vad jag skriver, så till alla er andra som också står elin nära säger jag att ta väl hand om Kina (L)
Puss /nathalie(L)


Kommentarer
Postat av: agnes :D

söt nattis!

2010-11-14 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0