sjuk :'(

blev visst ingen skola för mig idag :(
gjorde ett förtidsinlägg på outfiten så har den i morgon i stället (h)
jag hade piss ont i magen och det var därför jag inte gick till skolan, men ska till skolan i morgon :)
asså jag är totalt kär i wentworth miller, så himla snygg!
har ni sett prison break, asså den serien slår allt, så himla bäst!
vi har hela serien på skiva så jag sitter och nördar den varenda dag :D
om ni har sett prison break, vad tyckte ni? :D





wentworth miller
, snyggast



i morgon, blir det skola för min del, och plugga lite till matteprovet som jag missade eftersom att jag var sjuk hela den vecka, för att jag hade en infektion i kinden :p
ha det bäst!

kisses




Kommentarer
Postat av: Elli

Usch vad jobbigt att vara sjuk :/ Krya på dig! :)



Sv; Vad roligt :) Synd bara att det inte är vidare praktiskt i stallet >.<

2010-11-08 @ 16:11:56
URL: http://ryttarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKA PRISON BREAK!!!!! :o :O :O

sjuuuuuukt snygg är han <3333

2010-11-08 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0