trött!

asså förlåt att jag inte har bloggat så mycket dom senate dagarna, me jag har varit så sjukt trött på bloggandet, asså jag har inte bloggat så mycket, men inte roligt att typ ingen kommenterar :(
det måste ni bli bättre på! :D
för övrigt så har jag sjukt ont i ögat för jag har fått en vagel, helt uppsvullet är det, så det DISSAR ja verkligen och att det kommer mera snö!
det snöar för fullt här, gör det de hemma hos er också eller? :o

kvällen igår var super, lyckad i alla fall, tycker jag :p
eller vad säger ni tjejer ? :)

men synd att inte bästavän olivia, amanda, melissa, elina, johanna och matilda inte kunde komma .
men fy, asså jag hatar pizza bagare, vissa är så sjukt otrevliga -.-
usch, disss på dom med :(
hur har eran helg varit då :D

tänkte bara säga att jag har inte så lust att blogga om ni inte kommenterar...
skulle vara kul om ni orkade kommenetra eller i alla fall säga kanske vad ni tycker är intressant att läsa eller vad jag kan göra bättre, skulle underlätta :D


här får ni en sommar bild som gör mig på lite bättre humor :D :

åh, vad jag saknar sommaren nu- bild från halmstad


Kommentarer
Postat av: snubben

pubblicera din blogg på olika stora hemsidor så kanske det kommer mer läsare och då får du kanske mer kommentarer

2010-11-21 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0